When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
Bila Update -.-
Monday 12 September 2011 | 4:00 pm | 0 Blackjack
                       
Hi ebelibadi ! haha nampak entry tuuu ? Okayy korg perasan tak bila someone nie update tak kira laa twitter , facebook , blog ape kejadahh semuaaa tuu kan dorg mesti akan cakap MALAS NAK CAKAP , MACAM ataupun KALAU ;) tak percaya meh sini tegok :-

- aku MACAM nak shoot jeaa muka kau tady .
- Aku macam nak terajang and sepak kau uhh kat sekolah tady weyy .
- kau kan kalau aku maki kau tadi depan org sure malu .
- aku tak suke kau uhh , cume malas na cakap .
- aku nak jeaaa malukan kau depan org tapi malas laa nak cakapkan .

tegokk betul tak ape aku cakap ? Haaaaaaaaaaaaa , aku tauu nie ponn sbb ramai yg update facebook pasal bende bende mcm nie ! Better jady mcm aku kalau tak suke cakap jeaaa tapi jangan smpai begaduh besar . #burukpadahnya# HOHO , so kitaaaa enjoyy babaii :)

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries