When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
Selamat Hari Rayaaaa :)
Monday 5 September 2011 | 2:47 pm | 0 Blackjack
                      
Haii peeps ! HOHO dahh seminggu rayaaaa kan kan ? Okayy nak citaa pasal rayaa . Ekin balek hari isnin minggu lepas and ekin balek kkb balek hari ahad ! Lamakannn ? sebab ade kenduri lorr --, HAHA before raya semuaaaa tak boleh tido sbb tak sabar nak tgu raya besok pg tuu . Familyy familyy cousin semuaa balek tahunn nie , tak mcm tahun tahun lepass ! 
Tapi rayaa nie muram sbb atok dah takdo :( Nenek aku buad kenduri arwah sabtu tu , so petang tuu semuaa gasak lumba lumba maen mercun ! Hahh nie aku ng citeaaa ade laaa abg depan rumah nenek aku neh marah marah sbb bising maen mercunn , dea cakap "woi kau tak tau ke dlm rumah nie ade baby" ! Fuhhh mulut lu mmg langsi laaa brOoo , aku jawab laaaa balek tak boleh nak cakap elok elok keeeee ??? Bangangg >,< Hahahahahahhaha ! K nak citeaa tu jeaa kot . Kbyoiiiiiiiiiiiii , ilebiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ♥ 
nieeeee aku dengan cousinn , btw ade ramai lg :)



Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries