When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
♥ I LOVE EXAM ♥
Monday 17 October 2011 | 10:47 pm | 0 Blackjack


K nampak title akuuuuuuuuuuu , hahaaaaaaaaaa aku exam sebulann tapi naseb baek ade cuti seminggu yg boleh buad aku tenang , bhahahahahah ! Dengann exam lg , hilang kawan tersayang lagi , erghhh rasa mcm satu bebannn yg berat :[ Haaaaaaaaa exam yang dah lepas sivik it bm bi math sejarah >.< Fuhhhhhhh sains perdagangan ngan eko belum lagi kan ? Hahhhhhhhhhhh perahh otak dan boleh buad jus :)


K tahunn depan aku SPM :* Insyallah aku janji aku belajar rajin rajin mcm yg dye nak tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :] One Day I Wanna Be A Good Girl ^__________^

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries