When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
Kem Kendiri :]
Monday 24 October 2011 | 3:22 pm | 0 Blackjack
Okay nak citeaaaaaa pasal kem ! Haaaaaaaaaaa 21 Oktober --- 23 Oktober aku g kem KENDIRI ! Anjuran Exact Training Consultant  Bhahahahahah syok gilaaaaaaaaaaaa . Btw aku tak dapat g cume aku gantikan tempat budak yg tanak pergi >.< Bodoh sape yg tak pergi tuu sebab kem nie syok gilaaaaaa , have fun jeaaa dekad sane .
Erghh best laaa sebab dalam dorm tuuu 30orangg and semuaaa memekak jeaaa . Cume ade setengah tu jewlaa yg budget siket kan , haaa aku kesah ape janji tak kacau aku ! Yang sengal nyer aku jadi ketuaa dorm , perghh bapak susah nak handle budak budak keras kepala neh :] 3hari aku kene control dorang and ade jugak yg tanak dga . Yg tanak dga tuuu aku buad bodoh jewla dekad dye kan , bukan aku kene nnt dye jugak :] 
Macam macam gak laaa aktiviti aku buad tp yg tak best jungle tracking sebab ade yg kene histeriaa , Ya Allah mase tuu tuhan jeaa yg tahuu mcm mane aku rase takut tp aku beranikan jugak diri nieeee :) Nvm laaaaa yg penting havefun gilaaa masetuuu .
Dapat membe baruuuu ramai sehhh , bile dah kenal rupenyer dorg tuu duduk dekad jewlaa ngan tempat yg aku salu laa jugak pergikan . So boleh laaaa jumpe . Hahaaaaa sedih sangat time nak balek tuuuu sebab nak tgl kan fasi semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'[ tapi nak buad camne kene gak terime kan .
K tak tahuuu nak citeaaa ape dah . tengok jewla gmb nieeeee -----> S.E.K.E.J.A.P

-Yang perempuan ngan laki tu kawan baruu aku ! Puteri dengan ayid si virus :]
-Yang baju hijauu dua nie kawan aku yg gilaaaaaaaaaaa :]
Btw kann memang fun gilaaaaaaaaaaa mase dekad kem nie , rugi sape yg dapat tapi tanak pergi tuuuuuu !!
kem neh boleh buad kite sedar tentang mase depan :]

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries