When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
♥ miss you ♥
Sunday 27 November 2011 | 2:24 pm | 0 Blackjack

Hello ebelibadi ! HAHA , harini aku bangunn agak awal laaaa kan sebab tak boleh tido . Malammm tadyy bantai tengok Paranormal Activity 2 , k Babyy Hunter tu comel sseeehhh :DLast-last  semuaaa tanak tido dalam bilek , nampak kan ketakutann tuu ? Hmm whatever laaaa janji citeaaa tuu best . -END-
K nie nak citeaaaaa kenapea aku rajeeennn nak menaipp harini ! Hmm sumpahh bosaaannn , bile onlineee take ape yang menarek ponn . Pastuuu chat tanye dok mane laaaa , bile dah bg tauuuu tempat dorang pulak tak tauuu . Damnshiiittt penad akuu bg petunjuk , tak tauuu tak payah tanye laaaaa cik abang oi :D Memenatkan kauuu jeaaa nak pk aku duduk maneee , baek kau tanye bakal bini kauu rumah mak dea katne , kan baguuuss !

Hmmmmm dah dah balek kat entry aku ! Erghhh nak bg tahuuu koranggg yang aku renduuuuu dea sangatt-sangat :( Cume deaaa yang tak tahuuu ! K deaaa txt aku dea suruh aku benci deaaa tp aku tak boleeeehhh . Hmmmm deaa engat senang ke nak benci orang tibe-2 jeaaaaa ! Aku bukan gile laaaaa , haihhh . K deaaa nak sangattt aku benci deaaa , okayy aku akan buuuaaddd evenn bende tuu berattt and sakeettt sangat bg aku ! Tuhaaannn jeaaa yang tauu mcm mane rasenyerr , dea takde perasaaannn mmg mcm tuu , HAHA ! Dahh malas sangat nak pk , so nak blaaaa . Thanks sebab dah baca entry merepek niee ! Kbyeeeee .
AKU CUBE BENCI KAUUU EHH EHH ? KBYEE !

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries