When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
♥ more stories ♥
Wednesday 30 November 2011 | 4:05 pm | 0 Blackjack

Dear stalkerr thanks for read this ! Ouhh okay semalamm aku pulangkann bajuu yang orang tu bg , sorry sayangg aku dah tak perlukann semuaaaa tu ! Thankss sebab belanje tp aku dah pulangkan okayy . tahuuu kenapea ? Entahh laaa , aku rase tak boleh nak berkawann dengan orang mcm kau , pity sorry for youu dear . So lepas nieeee aku takkan ade kawann yang menipuu or whateverr !! get that ? Ouh that good for you . Kalauuu kau nak benci aku sekali pon aku tak heraaannn dah sebab kau yang buad aku benci kauuu sekrangg , thank you <3 kbaii !

Oriteee ceritaaa laenn pulakk ! Harinii aku geeraaam ngan atenn sebab aku kene bangunn awal nak pergi hantar deaaa beli minyak punye pasal . And semalamm aku temankan dea pergi pasar malamm smpai laa harini aku rase nak demam , Watlekk , kawan punye pasal tarak hal laaa ! Okehh lepas tuuu balek rumaaahh menghadapp laptopp and teruss editt balekk blog aku sebab blog lamaaa tuuu nampak jambuuu #tu idan yang cakap ! Erghhhh , k sekrang mcm mane blog aku ? Okehh ? Hmmm tapi kan bengang ngan dorangg tuuuuuuuu , sebab ape yangg aku buad dorang mesti buad . Weeewwiiittt , nak kejarrr famous ke bhaiii ? Watlekk , k dah malas nak cakap pasal nie . Kbaiiii stalker terhebatt aku :)

Yeaaahhhh aku palengg suke entri nieee , sebabb nak bg tahuuuu yangg im fallin love with himm ! Woaaahhh menarik bg aku . Thanks God sebabb temukann aku dengann dea , and baruu aku tahuuu dea care pasal aku selama niee . Thank Youu :) Ouhh bape harini aku SuperSayangg dengan deaaa , tteeetttt happy yang teramatt sangattt sampai laaa harini dea takde krediittt sebab dea called aku semalamm , sorry sayang :* Heeeeeeeee tadi called pon deaa buzy dengann kerjaa , sokayy orang pahamm deaa . HEHE , nnt malamm SuperSayang lg , okeeehh babaiii ! Thanks bacaa entri panjangg nak mampuihh nie . Kbaii :)
Okeehh panjangg kan entri kali nieee ! so aku takya nak buad banyak sangatt post :*

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries