When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
♥ more stories again ♥
Tuesday 6 December 2011 | 8:59 pm | 0 Blackjack
Weeeweeeeiiiittttttttttttttttt ! Haha , k harini benganggg dengann arep sebab muluuuuttt dea bisingg . Haihh mcm nak penyepakk jeaaaaaa ! Erghhhhh stalker betul laaaaaaaa dea tuuuu :/ Harini boypreng bengangg and marahh dengann aku sebab aku terbagi tahuuu dekad arep pasal deaaaa . seriously deaaaa bengangg smpai tanak jumpe aku , hahahaha ! K saya mintakk maap awokk , Harapp dimaapkann okehh ! #muahh sikitt untuk you :)
Haaaaaaaaaaa k nie entri pasal lain pulok !! Okehh penad basuhh kereta dekad carwash tak hilang lg , smpai rumah mama ajak pergi rawangg ! Rugi sesangatt kalau tak ikuuttt . Pergi rawanggg mama nak beli cake papa rupenyer ! Kahkahkah , HAPPY BIRTHDAY PAPA , K'OY AND SHAHIDAN ! Walaweeeyyyhhhh sambuttt birthday papa makann cake secret recipe pulakk . Gilo laaaa mama , belanje papa cake chocalate indulgence ! Memaaaannnggg sedapp laaaaa . Nantii aku upload gambar cake tuuuu , soodaaapppp sangatt , banyakk sangatt aku makann ! #yang nie tipu !! 
k Nak cakap Happy Birthday dekad semuaa yang smbut birthday harini . Moge panjang umur and murah rezeki , #I LOVE YOU MUCH MUCH  !!
(: HAPPY BITHDAY PAPA , K'OY AND SHAHIDAN :)

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries