When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
♥ Ohsemmmm ♥
Friday 23 December 2011 | 1:02 am | 0 Blackjack
Haaaiii handsome , haaiii cantik ! Thanks sebab bacaaa entri nieee . hewhew , tahuuunn depan ekinn dah form5 and akan menduduki Sijil Pelajaran Malaysia . And tu satuuu pengorbanann untuk akuu luangkan masa untuk belajarr and bina hidupp yang baruu akan datang ! Azam 2012 aku nak belajar , ubah cara hidupp , tak terlalu sosial and teruskan perjalann hidupp aku dengan mama yang tercintaaaa ! Aku akan buktikan dekad mama and semuaa orang walaupun aku nie belajarr main-2 . Aku juga akan buktikan yang aku akan berjayaa dalam hidupp ! Aku satu-2 harapann mama dan aku nak buad mama bangga dengan kejayaan aku akan datang . K dah habes cerita pasal nie , hahahaha ! Aku ade banyak bende nak citeaaa nie sebenarnyaaaa !
Ouuuuhhh happy sangggaaattt sebab aku kembali single and aku akan jalani kehidupann seperti biasaaaaaaaaaaaaaaa :D 

Okeehhh tadi aku tengok cerita Biar Mimpi Sampai Ke Bintang ! Ohseeemmm sangattt Randy Pangalila dalam ceritaaaa tuu . Deaaaa manja-2 dengannn Elfira , ouhh sweet sangaaatt . Hahahaha alangkah bahagiaaaa kalau dulu si dea tu romantik mcm randy . Seriouslyyyyyyyyyyyy tak carek laenn dhooo ! Bhahahaaahahah dala tuu ceritaaaa lame aku dengan kau pon dah takde ape-2 kann ? Pergi lantaaakkk laaa kau sane . Hewwheww , Mama boleh tak kalauuu adek nak husband romantik , penyayang , baik , caring and semuaaaa sekali laaa ! Janji jangan kaki gaduhh , puuihh simpang malaikat empatpuluhempat :D K daahh jaauuhh aku merepek nieee ! Hahaha , k laaaa nak tidurrrr sebab esok kerjaaaaaaaaaaaa . Bubyeeeee followers khacaaakkk <3

Hewwheww Ohseeemmm kan Randy Pangalila nieee ? Ilefchiuuuuuu <3

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries