When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
♥ senyum dengan dugaan ♥
Tuesday 13 December 2011 | 10:27 pm | 0 Blackjack

Hai kamuuuuuuuuuuuu ! Watcha doin thereeee ? Okehhh thank you sebab sudi baca entri kali nieeeee . Oriteeee  post sebelumm nie aku padamm sebab aku pk malas laa nak besar-2 kan citeaaa nie ! G-an ponn cakap buad bodoh sudahh and aku pon dah tahuu sape yang buad bende tuu , its okehh bieeeee aku tahuu kenapea kau mcm nieee ! Tapi aku tak pahamm kenapea kau perlu gunakann name orangg laen untuk cakapp bende macamm tuu kat aku yangg . Wake up dari tidur kau yang lamaa tuuu ! Dah besarkan ? Ape bende nieeee , aku tak kacauuu kauu , so kau jangann laaaaaaaaaa kacauu akuu ! Thank You :)
Mungkin ini dugaan dariMu , aku sedia menerima semuaaanya ! Thank jugak kat farahin and ray yang sudi dengarr luahann hati aku . Haha selaluuuuu korangg jeaaaa yang luahkan kat aku kan , so harituuu aku pulak luahkan kat korangg . Yeaaaaaaaaaaaa aku mungkin akan terus bersabar dengan apa yang jadi selama niee and aku cuba untuk merubah diri nieee jadi yang lebih baik . Insyallah ! Yeaaaahh esok nak keluarr ngan bestieeeeeeeeeee . Lebiuuuuuuuu korangg <3


Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries