When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
♥ with them ♥
Friday 16 December 2011 | 11:57 am | 0 Blackjack


Omeeeeiii kan kiteorangg ? Yeaaahhh sentiasaa bersama !

Hai awaaakkkk ! Haha harini nak update pasal 14 December 2011 , Ouhhh gilaaaaa awesomeeee kan tarikh tuuu sebab aku keluar jalann-2 dengan bestieee aku ! Sampai dekad train kkb pukul 8.50 , amek ticket . Train sampai pukul 9.10 tunggu ray bersiappp macamm bapok last-2 masuk train pukul 10.10 , erghh menyiraaaapppp kot dengann dea !! Benganggg jeaaaaaaaaa , bile dah smpai buad muke sebab suraya tak ikutttt , euww gedik laaaaaa kau nie :)
Sampai ts terusss tengok ticket wayangg ! Haaaaaaaaaaaaaa aku ngan faryna laaa ketuaaaa wayang sekrang . Haha , sengal jeaaaa . Tamakk macamm nie laaa jadi nyerrr , 10ticket ombak rinduu aku beli ! Hahaha boleh lak last minute Din cakap nak tengok sekali , haram jadaaahhh ! Penad aku ngan rayy beratur nak belikan ticket untuk deaa bilik tuu rupenyer dah full ! Puuuuiiihh , kejangg kaki aku berjalannn jeaaa >.< Lepass habes makan kfc , tengok wayang , maen game and lepak snoker ! Haha ray ngan fami kalahhhhh :) Siaaaannn deaaaa .
630 gerak balek , sampai kkb pukul 8lebih macam tuu laaaa ! Hahaha werkk tak suke naek train balek , macamm-2 bauuuu ade. Puuuiihhh puiiihhh :p Sampai kkb mama amek and terus lepak minumm dekad nasi lemak . Arep belanjeeeee , #tu pon duit mama bg ! Kikikiki , tp nampak mcm dea belanje laaaa kan kan :) Werkkkk , K dah dah habes citeaaaaa . Kbaiii :)



Mukeee batak masaaaaa nieee ! HAHA , tak suke ? Nvm kawan-2 aku happy kalauu aku mcm niee :)

Nieeee gambar selebihnyaaaaa  :
LIVE LAUGH LOVE <3
EDITOR BY FARYNA <3
Mereka kawann ekin ! Tempatt ekin mengaduu masalah yang selalu jadi kat ekin . Meraka lebih kenal ekin macamm mane , and kami sentiasa bersama . Awww happy dapad kawann macamm dorang tauu ! I LOVE YOU :)

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries