When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
- back to school -
Friday 6 January 2012 | 2:21 pm | 0 Blackjack
Haii handsome and hai comel ! K nampak tak tajuk tuuuu , hmm yeee aku memangg sajeaaaa hupdateee lambatt pasal back to school nieee sebab aku nak kumpul ceritaaaa pasal sekolah ! Hahaha now dah tiga hari sekolahh and esok cuti , walaaaweeehhh memangg syiOok kann sebab esok boleh rehatt :D Aku tak nafikan yang baru-2 bukak sekolah memangg aku rajinn nak sekolah tapi tgu laaaa lagi sebulann duaa memangg aku malass sangatt tapi tahunn nie aku kene rajinn sebab aku nak spm so tak boleh nak malas macamm dulu .

Perghhh biasaaa laaa baru sekolahh kan banyakk bende nak kene bayarr ! Senakk dhooooo otak nak pikirr semuaaa tuu . Hahaha macamm aku jeaa yg keluar duitt padahal bapak aku kan :D Erghhh penad laaaaaaaaaaaaa nasib baik aku tusyenn sehari jeaaaaa seminggu . So takde laaaa rase sangat penat tuu kan ! Satuuu jeaaa yang aku tak boleh terime sebab aku kene pegi sekolah naik moto . Aduyyy selama nieee aku naek keretaaa then tahunn nie aku kene naik moto . Raseeee bengangg pon ade kadang-2 :) K dahh tak tahuuu nak hupdatee ape ! Kbaaaaiii i love you sekolah :D



I LOVE SCHOOL AND I LOVE SPM :)

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries