When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
- do you miss me ?
Friday 20 January 2012 | 4:31 pm | 0 Blackjack



Haii khacak and hai chomel ! K harini baruu aku nak update setelahh sekiann lamaaa aku mendiamkan diri kan kan ? Weweeeiiittt ! Aku tak update sebab laptop aku tak boleh Bukak blog laaaa . Haihh macamm bangangg jeaaaaa , nie ponn pinjamm laptopp akk : ) hehehehe k aku tahuuu semuaa rinduu kat akuu kan kan ? Jujuuuurrr jeaaaa ngoks --, Hehehehe k sajeaaa jea pakse rinduu aku :p

Okayy btw aku sekrang jarangg laaa nak update sangatt lagi ponn aku kan nak SPM ! Budgett , padahal hari-2 onlineeeee ! Hahahha Watlek sudahhh . Hmmm so khamis jadual aku padatt sebab pagi aku sekolah and petang aku tusyenn ! Perghhh , penad sesangatt dah weyy kalauu khamis tuuu :p K done malas nak citea pasal belajarr lagi . 

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa selamattt datang 2012 ! Azamm tahunn baruuu aku nak belajarrr rajinn-2 , heheheheh , wish me luck : ) Aku ingann sangat nak berhijab tahunn nie tp aku belom bersedia lg . Insyallah satu hari nanti aku akan berhijab jugak , aminn ~ Hmmm k dah malas nak update panjangg-2 ! nanti aku merepek yang bukann-2 :)

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries