When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
- Berhijab Selamanya :)
Sunday 12 February 2012 | 4:47 pm | 0 Blackjack

Harini ekin nak share something yang ekin rase happy sangatt nak share dengan korangg semuaa . Nak tahuu pasal ape ? Berhijab ! Insyallah satu hari nanti ekin akan berhijab dan semua itu ekin buad kerana Allah SWT . Mulaaa-2 tak terpikir pon nak berhijab , tibe-2 terbaca post Chaca and start dari situ aku mule nak berhijab . Ya Allah , kau bukankan laaa pintu hati hambamu ini dengan luas supaya ekin akan lebih kerap membuat kebaikan dan elakkan ekin dari membuat kejahatan ! Insyallah lepas nie ekin akan sentiasa dekatkan diri dengan Allah . Allah maha adil dan maha penyayang . Terima kasih Ya Allah sebab telah membuka pintu hatiku ini ! Ekin happy sebab dapat sahabat yang sanggup membantu ekin susah dan senang . Dan sanggup ajar ekin semuaaa nie ! Korangg semuaaa doakan ekin kayy . Ekin mesti tak boleh buad semuaa nie kalau takde korang . Lagi satuuu siapa yang ade gambar ekin tak bertudung tuu lepas niee padam laa kayy . Thank korangg , i love youu <3




Ekin hope sangat korang akan support ekin bertudung lepas niee . Dan doakan ekin akan berubah kearah kebaikan okayy , i love youuuu kawann :)

Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries