When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
Pergi kamu tiada pengganti :(
Monday, 7 May 2012 | 11:45 pm | 0 Blackjack
Assalamualaikum . Malam ni ekin nak kongsi pasal sahabat .

Dia seorang yang ceriaaa . Dan aku rasa aku tak mahu kehilangan kawan seperti dia . Diaa kawan serta sahabat yang baik bagi aku . Kami kenal semasa di kfc , aku cuma temankan eabiya pergi jumpaa boyprenn dia ! Dan masa tuu aku mulaa rapat dengan afs . Tak sangka kiteorang boleh sekepala and boleh gurau sama-sama . Haha , masaaa tuu happy sangatt . Walaupunn dia seorang yang lawak , kaki bahan , buad bising sana sini and usik orang tak tentu pasal sebenarnya dia seorang yang baik hati . 

Telatahnyaa yang lucu membuatkan ramai orang suke berkawan dengan diaa . Rugi sangat kalau tak berkawan dengan orang mcm afs . Luaran mungkin ramai yang nampak diaa nie degil dan sebagainya kan ? Tapi tidak , dia baik hati . Jangan menilai seseorang dari luarannyaa okay ?? Haha , macam tak boleh blaaa jeaa ayat aku nie kan ! 

Tapi sayang perkenalan aku dengan diaa amat singkat . Allah lebih sayangkan diaa . Diaaa pergi untuk selama-lamanya ! Ya Allah peritnya hati aku untuk terima kenyataan bahawa sahabat yg aku isayang dah takde di bumi niee :[ Afs pergi kerana kemalangan jalan raya . Perginya diaa tiadaa pengganti dan tak ada sesiapa pun boleh gantikan diaa . 

Walaupunnn perkenalan kiteorang singkatt tapi aku rasa bahagiaaa gilaa dapat kenal diaaa . Dia kawan , dia teman sejati , dia penawar duka , dia pengubat lara dan dia sahabat sejati . So aku nak nasihatkan korang hargai laaa kawan yang masih ada sebelum dia pergi tinggalkan kita selama-lamanyaa .

Ahmad Fakrul Shah semoga engkau tenang disana , Insyallah satu hari nanti kita akan jumpaa kat sana kayy . Aku rindukan kauu ! Seriuss rinduu . Al-fatihah :')



Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries