When the moment :)
Bonjour. Welcome to my blog. Do follow :)| Dashboard | +Follow
Alhamdulillah :)
Thursday 26 July 2012 | 9:58 pm | 0 Blackjack
Hi awesome followers and readers . Selama Menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak .
Hadis Anas ra meriwayatkan : Apabila Ramadhan bermula maka Rasulullah s.a.w pun bersabda : 'Sesungguhnya telah datang kepadamu suatu bulan yang terdapat di dalamnya satu malam yang terlebih baik daripada seribu bulan' . [sumber dari internet , sesungguhnya bulan ramadhan bulan yang mulia]



Alriteee ni ceritaa petang tadi :/ Pergi tusyen pukul 3 then ramai-2 ceritaa pasal plkn . Cakap dah boleh cek plkn semuaaa . Woahh aku pun mukaa excited tapi tak check lg pun masa tuu . Wahahahaha serammm dherrrr . Haha aten tetibaaa rajin nak check by message . So diaa pon pergi hantar mcg nak check . After 10minute , krikkrikk . Dapat mcg , tahniah anda terpilih . Walaweeeeyh tak boleh blaaa doh aten dapat plkn . Hahaha memang terbaik laaa ceritaaa diaa kan . Lepas tuu diaa paksa-2 aku suruh check . Aku pun check laaa , malangnyaa tak dapat . Hahahahahahhh memaaaaaaang terbaik laaa cerita dia kan . Suka doh :) Homaaaaigod , tahniah kepada kawankawan aku yang dapat . Aku doakan korang happy dekat sana . Okayy bhaaaai :)


Older PostNewer Post
Hello :)


Assalamualaikum and Hello. Beware of your mouth if you wanna judge me. I am a simple and easy to make friend. Hate anon and copypiggy! Thank you!


Tagboard


Navigation

Tutorials Links Entries